Gå til innhold

Cuckold søker frue!

cuck90

Anbefalte innlegg

Hei!

Dette er vel et skikkelig longshot men gir det en sjanse.

Jeg er en mann på 27 år med god jobb og et stabilt liv. Har et greit liv men akkurat denne cuckold-fetisjen vokser inni meg hver dag og jeg ønsker virkelig å få leve ut denne fantasien på ett eller annet vis, i en eller annen grad.

Har hatt noen kjærester de siste årene som jeg har prøvd å introdusere for cuckold og denne siden her, det har ikke slått den riktige veien til nå.

Derfor prøver jeg å søke her om det finnes en flott hotwife som tilfeldigvis er singel. Det er kanskje litt rart å treffes med dette her som bakgrunn men jeg håper jo å finne ei dame jeg kanskje matcher med på andre områder før dette eventuelt blir et tema. Det hadde bare vært kjekt å finne ei dame som om mulig deler de samme tankene/drømmene som meg.

Jeg er som sagt 27 år, bor på østlandet og er en blid og trivelig mann. Høy slank og glimt i øyet:)

Hvis du finner denne annonsen interessant så send meg en melding så kan vi ta det derfra! Jeg liker kaffe:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...