linda_marius Skrevet 12. juni 2017 Share Skrevet 12. juni 2017 Vi er et par på 44/42 som søker en bull til henne og trekanter med oss begge. Du må være velutstyrt, sykdomsfri, renslig og sosial. Skriv litt om hva du ønsker hvis du synes dette høres interessant ut;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brasse71 Skrevet 24. juli 2017 Share Skrevet 24. juli 2017 Heisann. Mann 45 år fra Vestfold stiller gjerne. Elsker sex med par og er erfaren med det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
libidinous Skrevet 5. august 2017 Share Skrevet 5. august 2017 (endret) Hei. Erfaren bull med deilig kuk på 20cm er på jakt etter ditto deilig par. Har vært husvenn for et par i Oslo over tid. Dessveerre flyttet de til Spania i fjor - og jeg er derfor interresert i å treffe dere Vennlig hilsen nic [email protected] Endret 5. august 2017 av Kinky6 Ikke lov å legge ut snap, e-post etc, Ref Brukervilkår Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hegel Skrevet 12. august 2017 Share Skrevet 12. august 2017 Heisann Linda og Marius. Kjekk og leken mann på 44 år som også bor i Oslo. Liker lek med begge i en trekant ser bra ut og er maskilin med deilig pikk Håper å høre fra dere så kan bilde utveksles. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WifeLover Skrevet 2. oktober 2017 Share Skrevet 2. oktober 2017 Snap: fredriklarsen00 gleder meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rozay Skrevet 4. oktober 2017 Share Skrevet 4. oktober 2017 høres kjempe gøy ut, er det mulig og se bilder av din frue isåfall. Greit å se hva man skal knulle verte av. Jeg er litt hardhendt da hvis ikke du eller din partner har noe imot det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.