Gå til innhold

Søker Bull til kåt Hotwife


Gjest Hortenspar

Anbefalte innlegg

Gjest Hortenspar

Vi er et par på 28 og 32 år, hvor hun er 28. Vi er normalt bygget, hvor hun er curvy, har stor rumpe og en litt rocka stil. Vi søker i hovedsak en mann som er villig til å leke litt og la meg se på, eventuelt være delvis deltagende.

Du må helst være en erfaren Bull i alderen 25 til 40 år, definert//trent og du må helst være velutstyrt da hun har blitt en size queen og jeg ikke lenger er nok.

 

Vi er relativt nye i gamet og ser derfor etter en som er villig til å starte rolig og teste grenser fortløpende. Viktig at du respekterer oss og forholdet vårt, samtidig som grensene blir utprøvd. Vi forbeholder oss retten til å takke nei, uavhengig av hvor langt vi er i prosessen.

 

Hun trenger at du er initiativtakende og gjerne litt dominant. Det er essensielt at du er god til å kline da det får henne ekstremt tent.

Vi foretrekker og bli kjent over snapchat, du må tørre og stille med bildet av deg selv. Vi sender selvfølgelig tilbake da vi er seriøse å ser etter treff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 1 måned senere...

Er 34, mørk, oppr. fra karibien, oppvokst her, har truffet andre par før og liker det

veldig bra, har elskerinne ved siden av som jeg treffer og som også liker å treffe par - om det er av interesse, ellers velutstyrt, og får skryt for litt av hvert i senga, men best å prøves enn å lese om det.

 

Om dette høre int. ut så si fra så kan jeg sende flere bilder og info.

 

bilder: http://imgur.com/a/v0X3D

 

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...