Sommerpar Skrevet 26. mai 2017 Share Skrevet 26. mai 2017 Vi er et par som søker en tilreisende kåt Bull til oss. Mannen her kommer med Hotwife'n på avtalt sted, og vil se at du knuller henne. Mine regler, din nytelse. 100% renslighet og sykdomsfrihet kreves og gis. Gi en presentasjon av deg, så tar vi det der i fra ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandnesSnabel Skrevet 6. juni 2017 Share Skrevet 6. juni 2017 Melder min interesse ...ta en titt på min profil og send meg en pm hvis jeg er aktuell Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
horse Skrevet 23. juni 2017 Share Skrevet 23. juni 2017 Vi er et par som søker en tilreisende kåt Bull til oss. Mååååå det være tilreisende Bull? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
black Skrevet 26. juni 2017 Share Skrevet 26. juni 2017 veldig interessert... bull fra Stavanger her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haugesund6 Skrevet 27. juni 2017 Share Skrevet 27. juni 2017 Mulig en kunne ta seg en hotellovernatting i sørfylket ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.