Parbgvest Skrevet 22. mai 2017 Share Skrevet 22. mai 2017 Hei Vi skal bo på hotell i oslo og kommer til å gå ut en tur begge kvelder. Hvor går man? Vi er i slutten av 30-årene og jeg ønsker at noen sjekker opp min kone. Vip-room er ikke aktuelt. Det må skje naturlig. Ønsket er en Bull med trent kropp, tykkt utstyr og god humor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bioterm Skrevet 22. mai 2017 Share Skrevet 22. mai 2017 Vi er også ett par i samme æred. Tror underbar på Aker brygge kan bære ok Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Parbgvest Skrevet 23. mai 2017 Forfatter Share Skrevet 23. mai 2017 Leste en plass at Bar Tjuvholmen var plassen. 3 brødre er stengt og Bar1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hany12 Skrevet 23. mai 2017 Share Skrevet 23. mai 2017 hei, jeg har lyst å treffe dere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bioterm Skrevet 23. mai 2017 Share Skrevet 23. mai 2017 Jeg og kona skal nok på bar Tjuvholmen lørdag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naits Skrevet 24. mai 2017 Share Skrevet 24. mai 2017 Jeg er interessert i å møte dere. Hvis hun liker yngre menn, kan det virkelig bli gøy å sjekke henne opp på byen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.