Dame_88 Skrevet 15. mai 2017 Share Skrevet 15. mai 2017 Hei Jeg er ei på 28 år, som søker en mann mellom 35-47 år. Ønsker at mannen skal være velutstyrt, dannet og diskret. Renslighet er jo en selvfølge. Jeg bor i stavanger, og søker helst gifte menn eller menn i forhold, da det er ekstra pirrende. Ta kontakt og beskriv deg selv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tryllefloten1 Skrevet 16. mai 2017 Share Skrevet 16. mai 2017 (endret) Er interessert:-) legg meg gjerne på kik xxxx Endret 16. mai 2017 av Kinky6 Viser til Forumets regler. Skype, kik, snap, etc skal ikke legges ut offentlig. Dette tas event privat. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norguy Skrevet 22. mai 2017 Share Skrevet 22. mai 2017 Heisann. Jobber en del i Stavanger for tiden og bor som regel på Thon Maritim. Utrolig kjedelig om ettermiddagen, og dobbeltsengen er plenty stor nok. Jeg er 180, 80 kg og i passelig god form. Gi en lyd da vel, så ser vi om vi finner "tonen" :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandnesSnabel Skrevet 6. juni 2017 Share Skrevet 6. juni 2017 Jeg er veldig intressert ...ta en titt på min profil og send meg en pm hvis jeg er aktuell for treff ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
horse Skrevet 23. juni 2017 Share Skrevet 23. juni 2017 mann mellom 35-47 år Noen få år eldre da (!) ...kan kanskje gå bra likevel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.