cuck.you Skrevet 30. april 2017 Share Skrevet 30. april 2017 Hei. En kjapp melding. Dersom du er i hovedstaden i morgen kveld (legg merke til datoen: 30.april, 2017) og du ønsker å treffe meg sammen med min subtøs på hotell ved slottet, så kan du sende meg en melding tilbake of legge ved bilder av deg. Jeg er Dom og eier henne, det er ingen berøring mellom oss karer. Jeg styrer hele greia og dere blir filmet (uten ansikt så klart). Kondom og god lukt på kroppen er et must. Mvh Dom/ Cuck.You Send meg en PM. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest G3R0N1M0 Skrevet 30. april 2017 Share Skrevet 30. april 2017 Er det greit å komme i 10-tia? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cuck.you Skrevet 30. april 2017 Forfatter Share Skrevet 30. april 2017 Grønt1Mo, Kanskje du kunne fortelle hvem du er, hvordan du ser ut, osv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.