Gjest mellifluous Skrevet 7. april 2017 Share Skrevet 7. april 2017 Heisann, alle dere lekne mennesker der ute! Befinner meg i trøndelag i disse påsketider, typ 2 uker frem i tid fra i dag. Tenker det derfor hadde vært gøy å komme i kontakt med andre livsnytende og nytelsesglade kvinner og par der ute i Trøndelag som kunne tenke seg noe leken og deilig påskemoro. Jeg er en hyggelig, oppegående, seriøs og omgjengelig ung mann på 23 år som holder til i Bergen sentrum, men er nå altså i trøndelag, nært Trondheim, er mobil. Har erfaring med par fra før, alder er ingen hindring - er du 30+ må du mer enn gjerne ta kontakt! Send meg en melding, så presenterer jeg meg nærmere der, evt. ta en titt på profilen min for bilder og kort bio. Drar tilbake til Vestlandet når påsken er over, så om det skulle være noen "der nede" er dere også selvfølgelig hjertelig velkomne til å sende på meg en melding. Snakkes vi? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.