Toranne69 Skrevet 31. mars 2017 Share Skrevet 31. mars 2017 Hei:) Er på Oslo besøk neste helg. Ønsker å treffe en flott mann, gjerne veltrent og med stort utstyr som han vet å bruke på en god måte:) Gjerne en mørkhudet mann:) Ikke bli sint eller fornærmet om vi ikke svarer med en gang, vi er ikke så ofte sammen her inne. Vi vil bo i sentrum. Tor og Anne:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toranne69 Skrevet 31. mars 2017 Forfatter Share Skrevet 31. mars 2017 Hei:) Er på Oslo besøk neste helg. Ønsker å treffe en flott mann, gjerne veltrent og med stort utstyr som han vet å bruke på en god måte:) Gjerne en mørkhudet mann:) Ikke bli sint eller fornærmet om vi ikke svarer med en gang, vi er ikke så ofte sammen her inne. Vi vil bo i sentrum. Tor og Anne:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OSLOBBC Skrevet 4. april 2017 Share Skrevet 4. april 2017 Hei:) Er på Oslo besøk neste helg. Ønsker å treffe en flott mann, gjerne veltrent og med stort utstyr som han vet å bruke på en god måte:) Gjerne en mørkhudet mann:) Ikke bli sint eller fornærmet om vi ikke svarer med en gang, vi er ikke så ofte sammen her inne. Vi vil bo i sentrum. Tor og Anne:) Hei dere Jeg er interessert å treffe dere hvis dere ønsker dere. Hvis jeg er innen for det dere søker send gjerne melding. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cuckoldtom Skrevet 5. april 2017 Share Skrevet 5. april 2017 hei. trenger dere en sissy slave dere kan bruke som tjener, og ydmyke, så hører jeg gjerne fra dere. mvh tom Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest G3R0N1M0 Skrevet 5. april 2017 Share Skrevet 5. april 2017 Har sendt melding! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Adam91 Skrevet 8. april 2017 Share Skrevet 8. april 2017 Hei. Jeg er fra midtøsten og er i Oslo området. Hvis det er fortsatt interesse for det, så er jeg tilgjengelig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.