ellabella Skrevet 22. mars 2017 Share Skrevet 22. mars 2017 Jente pa 35 ar gammal som er i Stavanger omradet og söker en bull/mann for regelmessige treff for att leke litt. Eg har ett stort sexuellt behov som mannen min ikke kan fylla og soker derfor noen som kan gora det i steden for han. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
horebruker Skrevet 27. mars 2017 Share Skrevet 27. mars 2017 Hei Skal vi prøve og lage TILL ett treff snart? Litt det vi snakket om ? Jeg organiserer med fler menn der jeg er Cuckold? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wonderboy Skrevet 28. mars 2017 Share Skrevet 28. mars 2017 Hei, gutt på 37 i Stavanger her, ta gjerne kontakt på PM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandnesSnabel Skrevet 14. april 2017 Share Skrevet 14. april 2017 Mann fra Sandnes som mer enn gjerne vil treffe deg ...har erfaring med treff med damer og par fra før. Fikk probl med å laste opp bilder her, men sender gjerne om det er ønskelig ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellabella Skrevet 15. april 2017 Forfatter Share Skrevet 15. april 2017 Ja har sent deg pm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellabella Skrevet 15. april 2017 Forfatter Share Skrevet 15. april 2017 Har sent deg pm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norguy Skrevet 16. april 2017 Share Skrevet 16. april 2017 Heisann. Man her på 45. Er 181, 80 kg, og trimmet. Jobber regelmessig i stavanger og har veldig lyst til å sjekke ut om vi to har felles interesser/lyster. Sender deg gjerne bilder på mail. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.