Blond-age Skrevet 10. februar 2017 Share Skrevet 10. februar 2017 Par søker mann til samboeren på dagtid (helst). Vi bor i Tønsberg og hun er fri på dagen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest EniVestfold Skrevet 10. februar 2017 Share Skrevet 10. februar 2017 (endret) Har jo snakket med dere før, ta gjerne kontakt Endret 10. februar 2017 av EniVestfold Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest EniVestfold Skrevet 10. februar 2017 Share Skrevet 10. februar 2017 Og jeg har jo også mulighet på dagtid Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest BuskerudBull33 Skrevet 10. februar 2017 Share Skrevet 10. februar 2017 Mann 34 fra Drammen her. Har mulighet på dagtid støtt og stadig! Ta kontakt så snakkes vi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cuckoldtom Skrevet 11. februar 2017 Share Skrevet 11. februar 2017 hei. håper dere vil bruke meg. jeg er veldig lydig og ledig på dagtid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Boyfriend Skrevet 11. februar 2017 Share Skrevet 11. februar 2017 Jeg har mulighet paa dagtid. Notteroy omradet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cabman Skrevet 14. februar 2017 Share Skrevet 14. februar 2017 Hei- bor ikke langt unna, har en fleksibel jobb- og kan besøke henne ofte på dagtid :-) Kontakt meg da! https://cuckold.no/album.php?albumid=3327 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.