OsloAdam Skrevet 25. januar 2010 Share Skrevet 25. januar 2010 Hei alle sammen! Jeg er en mann på 31 år med tildligere erfaring som bull. Jeg ønsker kontakt med cuckold par eller en hotwife som ønsker en hyggelig, godt utstyrt og diskret mann. Jeg er mobil i Oslo-området eller kan ta i mot besøk i min leilighet i Oslo sentrum. Om du/dere er på helgetur i Oslo er ikke et hotellbesøk å forakte om det passer best for dere. Legger ved et bilde her også. Ta kontakt for en nærmere prat. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
allinn Skrevet 12. mars 2010 Share Skrevet 12. mars 2010 Vi skal til Oslo om ikke så lenge. Ta kontakt så ser vi:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
voksen kvinne Skrevet 1. april 2010 Share Skrevet 1. april 2010 ta kontakt hvis du lyster Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.