Gjest Femtommeren Skrevet 21. mai 2011 Share Skrevet 21. mai 2011 Husker at det for noen år siden gikk en påskekrim på NRK som omhandlet nettopp dette. Husker ikke helt handlingen, annet at det tente meg veldig. Har i senere tid forsøkt å finne denne serien igjen, da jeg tror det var dette som trigget min interesse for dette, uten at det har vært særlig vellykket. Det å se filmer med handling er ofte mer opphissende for både meg og kona, en raske internettsnutter med knull og sprut. Så om du har noen gode tips, er det bare å komme med dem! I kveld skal vi se "Sykt Lykkelig", og jeg håper den lever opp til forventningene! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bergen Skrevet 6. juni 2011 Share Skrevet 6. juni 2011 Jeg synes denne er fin. Fra serien Nip/Tuck http://www.youtube.com/watch?v=p2TvyzFxmJA&feature=related Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Norwegianhubby Skrevet 10. juni 2011 Share Skrevet 10. juni 2011 Kult! så ut som en bra serie : Bergen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rasp33 Skrevet 10. juni 2011 Share Skrevet 10. juni 2011 Skulle gjerne tatt med kona på en slik fest Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Norwegianhubby Skrevet 10. juni 2011 Share Skrevet 10. juni 2011 Skulle gjerne tatt med kona på en slik fest Helt enig! hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.