spirella Skrevet 26. desember 2016 Share Skrevet 26. desember 2016 Hei jeg har tenkt meg en tur på sognsvann i kveld etter kl 22 og håper på og møte noen som kan"bruke" meg godt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spirella Skrevet 26. desember 2016 Forfatter Share Skrevet 26. desember 2016 Må legge til at jeg ikke har flere mld og sende men rundt kl 23 vil jeg Være der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest massøren.nr1 Skrevet 26. desember 2016 Share Skrevet 26. desember 2016 hvis du sletter mld så kan du skrive flere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sædfuck Skrevet 27. desember 2016 Share Skrevet 27. desember 2016 Hvordan gikk det i går? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spirella Skrevet 27. desember 2016 Forfatter Share Skrevet 27. desember 2016 Det gikk bra☺møtte en deilig pikk og noen fantastiske fingre der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest BuskerudBull33 Skrevet 27. desember 2016 Share Skrevet 27. desember 2016 Nice er det muligheter i morgen kveld og? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spirella Skrevet 28. desember 2016 Forfatter Share Skrevet 28. desember 2016 Har sendt deg pm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest BuskerudBull33 Skrevet 28. desember 2016 Share Skrevet 28. desember 2016 Deg også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
festkjeppen Skrevet 30. desember 2016 Share Skrevet 30. desember 2016 Tar gjerne en tur... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spirella Skrevet 30. desember 2016 Forfatter Share Skrevet 30. desember 2016 Til meg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HandyBull Skrevet 3. januar 2017 Share Skrevet 3. januar 2017 Har det blitt noen flere spennende opplevelser på deg rundt Sognsvann da? Jeg tar meg gjerne en tur jeg, hvis du trenger litt påfyll av spennende opplevelser nå i det nye året. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
En gentleman Skrevet 9. januar 2017 Share Skrevet 9. januar 2017 Du får si fra neste gang du har liknende planer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spirella Skrevet 9. januar 2017 Forfatter Share Skrevet 9. januar 2017 Vil bare si at det er sykt kaldt ute nå men hva om vi møtes første milde kvelden som kommer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OSLODUDE + Skrevet 9. januar 2017 Share Skrevet 9. januar 2017 Hvis du er rundt sandvika er jeg klar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HandyBull Skrevet 9. januar 2017 Share Skrevet 9. januar 2017 Vil bare si at det er sykt kaldt ute nå men hva om vi møtes første milde kvelden som kommer? Ok, første milde kvelden som kommer skal bli! Men så var det dette med hva du definerer som en mild kveld? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enter Skrevet 14. januar 2017 Share Skrevet 14. januar 2017 Spennende dame du. Har noe gøy på gang til uka... send meg pm davel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
En gentleman Skrevet 16. januar 2017 Share Skrevet 16. januar 2017 Det høres ut som en plan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spirella Skrevet 17. januar 2017 Forfatter Share Skrevet 17. januar 2017 Med mildt så mener jeg tja?hmmmrundt +2 grader..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OSLODUDE + Skrevet 17. januar 2017 Share Skrevet 17. januar 2017 Uffff da det er kalt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.