Qckparet Drammen Skrevet 25. desember 2016 Share Skrevet 25. desember 2016 Hei vi er et par på 50 (hun) og 52. Vi har sted og søker en som vil besøke oss regelmessig. Hun har runde former og langt mørkeblondt hår, feminin og liker det røft og bestemt. Hører vi fra en som er rimelig nær og har tid til overs? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tigergutt Skrevet 25. desember 2016 Share Skrevet 25. desember 2016 Hei mann på 41 fra Drammen Fast husvenn liker jeg å være Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cabman Skrevet 25. desember 2016 Share Skrevet 25. desember 2016 Hei, dette høres meget spennende ut, kontakt meg så kan vi ta en kopp kaffe og se hva som skjer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qckparet Drammen Skrevet 25. desember 2016 Forfatter Share Skrevet 25. desember 2016 Hei Hvor holder du til? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spirella Skrevet 26. desember 2016 Share Skrevet 26. desember 2016 Hei jeg tror dere ser etter meg kanskje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Boyfriend Skrevet 19. januar 2017 Share Skrevet 19. januar 2017 Godt nytt aar til dere Håper at 2017 vil by på mange nye flotte, spennende og kinky opplevelser og forhåpentligvis mange nye venner. Blir jo ikke mer moro enn hva en gjør det til selv. Og takk for at dere tar dere tid til å lese denne profilen. Her har dere en kjekk utadvendt og erfaren BULL på 31år fra Oslo. Jeg er fodt i Gambia og mine mål er 2m høy. Ca 110 kg veltrente muskler. Holde meg i god form gjennom daglig mosjon og har et meget sunt økologisk kosthold. Er ikke røyker og jeg drikker heller ikke særlig mye. Jeg ønsker å treffe en hotwife enten alene eller sammen med sin cuck. Her handler det om at vi alle kommuniser på rette måte og at vi er ærlige om hva vi ønsker å realisere. Da tillit og respekt er hva jeg gir og forventer tilbake. Jeg tenner på det røft og liker settinger, men jeg kan også ta det vanilje. Er en hingst i senga kan holde pa i ukevis Jeg er velutstyrt 25 cm og den er stor og sort som natten lang. Bildene mine er private, men kan deles mellom venner. Så er det noen der ute som kan tenke seg å bli bedre kjent? Bare å ta kontakt M Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
atleticman2010 Skrevet 20. januar 2017 Share Skrevet 20. januar 2017 Hei jeg tror dere ser etter meg kanskje? hvorfor svarer du som er kvinne.. når de søker etter en mann!? Eller er du en mann? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OSLODUDE + Skrevet 21. januar 2017 Share Skrevet 21. januar 2017 Hei på jer Sandvika er jeg fra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Murvoll Skrevet 21. januar 2017 Share Skrevet 21. januar 2017 Hei! Jeg er interessert. Bor i Horten og får lov hjemmefra. Hører gjerne fra dere! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cuckoldtom Skrevet 5. februar 2017 Share Skrevet 5. februar 2017 hei. slave i drammen her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Behorny08 Skrevet 14. februar 2017 Share Skrevet 14. februar 2017 Hadde vært hyggelig med fat opplegg. Har en god del erfaring med par. Les profilen min. Håper dere tar kontakt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AronN Skrevet 14. februar 2017 Share Skrevet 14. februar 2017 Sjekk meg opp da :-) Holder til i Drammen og titter etter et par som vil ha en fast venn som besøker dere.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alexM_Oslo Skrevet 8. mai 2017 Share Skrevet 8. mai 2017 Hei, er dere fortsatt interesserte? Er jo en stund siden dere sendte ut denne annonsen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.