xlmann Skrevet 18. mai 2011 Share Skrevet 18. mai 2011 hei mann 45 som er i Tromsø for tiden søker par eller dame, er seriøs og diskret, hyggelig og velutrustet. skriv noen ord om noen kunne tenke seg ett uformelt treff i starten for å se om kjemien var der. Har bilde i profil. Stor klem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tromsopar Skrevet 1. november 2011 Share Skrevet 1. november 2011 Hei. Vi er et par på Mann 35 og Jente 32. Hun er ei meget attraktiv jente med en yppig kropp. Etter å ha vært gift ei stund så har hun og jeg lyst til at hun skal få seg en stor kuk. Hun sier selv hun trenger det, noe som jeg liker ekstra godt. Jeg er selv lite utrustet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cuckold2009 Skrevet 3. november 2011 Share Skrevet 3. november 2011 Da har du noe å glede deg til. Helt herlig å se damen sin få seg skikkelig stor kuk som tar henne grundig slik en selv bare kan drømme om. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TromsøM Skrevet 6. november 2011 Share Skrevet 6. november 2011 Jeg blir gjerne kjent med dere Spennende å gi noen den store kuken min. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.