Gå til innhold

Søker mann til min kjæreste, i Oslo.

92og89

Anbefalte innlegg

Vi er helt nye på dette her, men er nå klare for å prøve.

Hun er 92 modell. Veldig pen og en normal kropp!

Vi ønsker ikke legge ut bilder her, offentlig - Men sender såklart på mail når vi har hørt litt om deg.

Vi ser etter:

En mann til henne. Hva dere gjør, avtaler dere!

Jeg vil ikke være delaktig, men kun sitte å se på og gjøre "mitt" for meg selv!

Ser helst at det er ganske rett på sak. Ikke masse middagsmøter først og en haug med small-talk,

Når vi har avtalt hvor vi skal være, så kan vi starte med et glass vin for å si hei og så kan dere gå inn på soverommet. Jeg kommer inn når jeg hører dere er i gang og jeg er klar for det!

Hun ønsker ingen som er eldre enn 35 år og det er null diskusjon :)

Kan enten ta inn på hotell, ellers er det et stort pluss om du har en renslig, og innbydende plass å være. Plassen vi bor på akkurat nå egner seg ikke for slike besøk, da det er flere som bor her! :p

Så om du har lyst til å knulle en digg 24 år gammel frøken, mens jeg sitter å ser på dere - send oss veldig gjerne en melding :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...