92og89 Skrevet 24. november 2016 Share Skrevet 24. november 2016 Vi er helt nye på dette her, men er nå klare for å prøve. Hun er 92 modell. Veldig pen og en normal kropp! Vi ønsker ikke legge ut bilder her, offentlig - Men sender såklart på mail når vi har hørt litt om deg. Vi ser etter: En mann til henne. Hva dere gjør, avtaler dere! Jeg vil ikke være delaktig, men kun sitte å se på og gjøre "mitt" for meg selv! Ser helst at det er ganske rett på sak. Ikke masse middagsmøter først og en haug med small-talk, Når vi har avtalt hvor vi skal være, så kan vi starte med et glass vin for å si hei og så kan dere gå inn på soverommet. Jeg kommer inn når jeg hører dere er i gang og jeg er klar for det! Hun ønsker ingen som er eldre enn 35 år og det er null diskusjon Kan enten ta inn på hotell, ellers er det et stort pluss om du har en renslig, og innbydende plass å være. Plassen vi bor på akkurat nå egner seg ikke for slike besøk, da det er flere som bor her! Så om du har lyst til å knulle en digg 24 år gammel frøken, mens jeg sitter å ser på dere - send oss veldig gjerne en melding Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Boyfriend Skrevet 24. november 2016 Share Skrevet 24. november 2016 Kan jeg friste dere med to store Bulls fra Vestfold? Vi kan booke hotelrom og treffes der. Seriose og kjekke. Ghana Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest BuskerudBull33 Skrevet 25. november 2016 Share Skrevet 25. november 2016 Bull 34 her treffes gjerne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.