Gjest Finbeck & Fia Skrevet 16. november 2016 Share Skrevet 16. november 2016 På tide med en ny annonse. Vi søker mann for treff med oss og/eller henne alene. Det handler alltid om henne, mannen er ikke bi. Du bør kunne si check på flest mulig av følgende punkter: - Du har erfaring som bull - Du er ekte (Dvs du er festet i den pikken du sender bilde av) - Du må være villig til å bevise punktet over - Du må ha bilde® på profilen din her - Du må bo i Bergensområdet eller befinne deg her ofte - Du må våge å sende et ansiktsbilde, etterhvert, om det er aktuelt med treff. - Du må ha over middels stor pikk - Du må synes det er ok at vi tar anonyme bilder Bilde fra et supert treff vi nylig hadde vedlagt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Betty Blue Skrevet 21. november 2016 Share Skrevet 21. november 2016 Send mail Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeppe Skrevet 21. november 2016 Share Skrevet 21. november 2016 Check på alle punkter... Og sjekk min profil.. Og Ta kontakt på min innboks vis jeg er aktuell. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malle Skrevet 9. desember 2016 Share Skrevet 9. desember 2016 jeg er alltid down jeg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristian1415 Skrevet 9. desember 2016 Share Skrevet 9. desember 2016 hei har snakket med dere tidligere ser dere søker og lurer på om dere har funnet de dere trenger...eller om det er plass til en til ha en fin kveld Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tantum78 Skrevet 12. desember 2016 Share Skrevet 12. desember 2016 Hei, kanskje jeg treff. Se på min profil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Handyman34 Skrevet 27. desember 2016 Share Skrevet 27. desember 2016 Herlige bilder på profilen deres Passer inn til deres krav. Renslig, spontan og greit utstyrt. klar for treff når det måtte ønskes Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.