svenskbull Skrevet 28. oktober 2016 Share Skrevet 28. oktober 2016 Varför i hela friden kan inte andra medlemmar se mina bilder mer än jag själv? Varför är det så? Är jag på något vis blockerad från att ladda upp bilder i albumet men en profilbild, ja det kan jag ha. Men bilder i albumet, nej nej,ajjabajja dig. Jag ser att andra medlemmar har laddat upp bilder som inte jag kan se heller. Varför och åter varför blir det så? Vad är det som sker? Har testat att ladda upp samma bild och samma filformat med en annan användare och där, helt plötsligt så är bilderna synliga. Men när jag laddar upp bilder i albumet med svenskbull, nej kan jag själv bara se dom. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svenskbull Skrevet 9. mars 2017 Forfatter Share Skrevet 9. mars 2017 Det är alltså ingen som vet varför bara jag kan se mina bildet men ingen annan? Jag ser att andra profiler också har detta problem, att deras bilder syns bara för dom själva. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.