phoenix Skrevet 20. oktober 2016 Share Skrevet 20. oktober 2016 Jeg leter etter en slank og velutstyrt bull i Osloområdet for treff sammen med min mann. Tenner på cuckold og lett ydmykelse av min mann. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phoenix_01 Skrevet 21. oktober 2016 Share Skrevet 21. oktober 2016 Hei! God kallenavn du! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest BlackBull Skrevet 23. oktober 2016 Share Skrevet 23. oktober 2016 Er i Oslo nå, bare ta kontakt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phoenix_01 Skrevet 23. oktober 2016 Share Skrevet 23. oktober 2016 Jeg er tilbake i Oslo på Tirsdag. Er du/dere forsatt der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OSLODUDE + Skrevet 26. oktober 2016 Share Skrevet 26. oktober 2016 Høres spennens ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trulskjekk Skrevet 27. oktober 2016 Share Skrevet 27. oktober 2016 La oss ta en kaffe på dagtid i Oslo på fredag! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.