Cpt69 Skrevet 11. mai 2011 Share Skrevet 11. mai 2011 par, hun på 22 og han på 25 søker en som vil knulle og bli sugd av henne forran han. Han vil bli med på trekant etter hvert. må ha bra kropp og stor kuk! østlandet/oslo! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Venter1 Skrevet 12. mai 2011 Share Skrevet 12. mai 2011 Heisann! Dere virket interessante... Om dere finner meg interessant, så er jeg mer enn gjerne med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haynk69 Skrevet 22. mai 2011 Share Skrevet 22. mai 2011 Si i fra hvis dere trenger en dominant og leken mann med varme massasje hender og en krevcnde pikk så kan jeg bidra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Par7 Skrevet 23. mai 2011 Share Skrevet 23. mai 2011 Hei trent og velutstyrt mann her... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest WideLoad Skrevet 5. juli 2011 Share Skrevet 5. juli 2011 Hei, jeg stiller gjerne opp. Bor ikke i oslo men er innom rimelig ofte, bilder av meg i albumet mitt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
baitle Skrevet 10. juli 2011 Share Skrevet 10. juli 2011 hei dere høres hot ut, veltrent og stor ta kontakt om interresse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cpt69 Skrevet 15. mars 2012 Forfatter Share Skrevet 15. mars 2012 Søker enda. Fra 35 til 40 år. Send bilder med pm, gjerne fullprofil og/eller ansikt da hun må bedømme selv om det er den kjekkasen hun er ute etter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.