Toranne69 Skrevet 10. oktober 2016 Share Skrevet 10. oktober 2016 Søker par eller enslige for treff i dag eller i morgen. Gjerne på hytten min. Overnatting helt i orden☺ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
møremann Skrevet 11. oktober 2016 Share Skrevet 11. oktober 2016 Heisann. En spennede tanke ) Eg er en godt voksen mann som bor utenfor Ålesund. Hvilken aldersgruppe søker dere etter? Eg er i god form, 187cm, 92 kg å er bra utstyrt (18 cm) med kraftig kukhode. Har skype å e-mail. Håper å høre fra dere. Vi snx Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HW-tøsa Skrevet 12. oktober 2016 Share Skrevet 12. oktober 2016 Møremann! Her snakker vi ekte kjærlighet eller?! Ta seg en tur ifra Ålesund helt til Ål for å overnatte sammen med en mann som er alene på hytta! Nydelig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.