Frøya og Odin Skrevet 27. august 2016 Share Skrevet 27. august 2016 Par, der han er den dominante og tenner på at hun også har sex med andre menn. Er en uortodoks cuckold, men vi begge tenner på at hun er "utro" og blir "brukt". Til kvelden skal hun ut på Sjusjøen, og er "ledig". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Boyfriend Skrevet 30. august 2016 Share Skrevet 30. august 2016 Bare a ta kontakt sa kan jeg komme opp en tur Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enter Skrevet 16. september 2016 Share Skrevet 16. september 2016 Spennende annonse. Jeg er mannen i et par som har lignende tenning:) Elsker at min blir pult av andre og tenner veldig på å se det. Hun tenner tilsvarende hvis jeg knuller noen når jeg er på en av mine mange jobbturer med hotell....Spennende. Ikke ofte på Sjusjøen, men ofte på Hamar og Lillehammer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.