Foggen Skrevet 18. august 2016 Share Skrevet 18. august 2016 Hei, I høst er vi interessert i komme i kontakt med menn som disponerer et hotellrom i Ålesund eller omegn. Det vi ønsker er at fruen kommer innom deg og i første omgang gir deg en handjob og/eller blowjob (kanskje mer, men det er opp til fruen å bestemme). Og dette må foregå på dagtid, men både helg og ukedag er mulig. Du må helst være godt utstyrt og ellers ha et bra utseende. Full diskresjon er selvsagt. Det vil være helt avgjørende at hotwifen får se bilde av hele deg med fjes, kropp og kuk før hun avgjør om det kan være interessant. Hun er sinnsykt deilig på alle måter med en fantastisk fit kropp, og kan med rette være veldig kresen :-) Ta gjerne kontakt hvis dette virker interessant. Mvh Foggen og Frue. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nyskilt Skrevet 30. oktober 2016 Share Skrevet 30. oktober 2016 Uff, og jeg som var i Ålesund forrige uke. Men jeg er der ofte og jeg vil gjerne ha besøk av fruen :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Foggen Skrevet 25. november 2016 Forfatter Share Skrevet 25. november 2016 bumper denne :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Foggen Skrevet 27. januar 2017 Forfatter Share Skrevet 27. januar 2017 Dette gjelder videre for hele 2017. Ta kontakt hvis du er interessert!:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
En gentleman Skrevet 29. januar 2017 Share Skrevet 29. januar 2017 Jeg tar kontakt neste gang jeg er i Ålesund. Å gå glipp av et slikt tilbud fra en som ser ut til å være en så flott HW, er ikke noe jeg ønsker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvC72a Skrevet 29. januar 2017 Share Skrevet 29. januar 2017 Ofte i byen og og takker ikke nei til å bli tømt, gitt hun er du dugende da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Man68 Skrevet 10. januar 2018 Share Skrevet 10. januar 2018 Jeg er i Ålesund den 18. og 19. Januar. Vil veldig gjerne ha besøk av Fruen. Hører fra Dere hvis det passer:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sonny Skrevet 9. februar 2018 Share Skrevet 9. februar 2018 Hei, fortsatt interesert? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.