iorna Skrevet 24. januar 2010 Share Skrevet 24. januar 2010 Vi er et par 40/50 som søker en elsker som kan pirre henne, ta henne med ut og hvis tenningen er gjensidig, ta henne med hjem og knulle henne etter alle kunstens regler. Hvis dette er så bra som man kan håpe på så er det også en mulighet for at han kan ta henne med på VIP ROOM og under hans kontroll gi henne en skikkelig gangbang der. Hun er altså 40, ikke tynn men litt frodig, mørkhåret og VELDIG kåt. Flotte bryster og helt barbert. Vi gleder oss til å høre fra deg. klemmer fra IORNA Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ojh Skrevet 24. januar 2010 Share Skrevet 24. januar 2010 det kan ordnes i uke dager i Oslo er uke pendler har leilighet og møtes etter eventuelt en midag for oss to ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oslobull Skrevet 18. mars 2010 Share Skrevet 18. mars 2010 Bare si ifra ; ) vi kan jo ta en prat !! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cuckoldoslo Skrevet 19. mars 2010 Share Skrevet 19. mars 2010 Hei! Jeg inviterer henne på stående fot ut i Oslo by, hvor hun skal trakteres etter kunstens regler. Med spenningen som fortegn! KOmmer tenningen, så kommer tenningen! Ta kontakt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LuckyLuke Skrevet 12. april 2010 Share Skrevet 12. april 2010 ... melde meg opp ... ... det kan ordnes i uke dager i Oslo ... en het midag for oss to ? (Web oversettelse som ikke-norske innlegget er angivelig ikke tillatt i forum) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DarkZeth Skrevet 17. april 2010 Share Skrevet 17. april 2010 Mørk latino til tjeneste! Ta kontakt for utveksling av info, om dere vil! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar 91 Skrevet 5. oktober 2010 Share Skrevet 5. oktober 2010 bare ta kontakt det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haynk69 Skrevet 24. november 2010 Share Skrevet 24. november 2010 Hei, skal til Oslo og har hotell 6. - 7. desember og har tid til både det ene og det andre etter arbeidstid send melding hvis interessert, så kan vi evt avtale nærmere med Frank Spank (_,_) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eros46 Skrevet 14. desember 2010 Share Skrevet 14. desember 2010 Jeg er også på hotell i Oslo av og til, ta kontakt så skal jeg knulle henne jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.