BBW Skrevet 5. august 2016 Share Skrevet 5. august 2016 Seriøst og disker par i begynnelsen av 40 årene søker BBC 30+ for faste treff over tid. Vi bor i nærheten av Oslo. Vi ønsker en som kan møte meg alene, og innimellom oss begge sammen. Vi søker en dominant BBC/Bull, helst med eget treffsted. Jeg er frodig og kåt og ønsker hyppige treff. Han er min slave og gjør alt jeg vil. Send pm, vil sende bilder på skype/mail dersom det er aktuelt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BBW Skrevet 3. november 2016 Forfatter Share Skrevet 3. november 2016 Leter fremdeles Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OSLODUDE + Skrevet 10. november 2016 Share Skrevet 10. november 2016 Hei på jer leter i stadig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hardy gutt Skrevet 30. november 2016 Share Skrevet 30. november 2016 Hei.. en hyggelig solbrent norsk gutt, som er dannet og utdannet.. han vil veldig gjerne bli bedre kjent med deg/dere. Bilder kommer om dere vil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petterh Skrevet 20. desember 2016 Share Skrevet 20. desember 2016 Hei. Ung afrikansk gutt på 19 her. Veltrent og kjekk, men ikke så erfaren. Kan adde meg på coversnapchaten min petterhelgesen, så kan vi ta det derfra? har ikke skype eller mail.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.