Gjest HotwifeStavanger Skrevet 17. juli 2016 Share Skrevet 17. juli 2016 Hei! Jeg er en hotwife og jeg søker en kvinne som lever et lignende liv som meg. Ei jeg kan dra ut på byn med, dele erfaringer med, ei som forstår denne livsstilen og forhåpentligvis kan bli en god veninne? Kan liksom ikke leve ut denne livsstilen med familie og gamle venner Så er du en hotwife i Stavangerområdet som lyst på en veninne du kan dele livsstilen din med så ta kontakt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asian22 Skrevet 17. juli 2016 Share Skrevet 17. juli 2016 ta deg en tur til Oslo, så kan vi møtes Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heandher Skrevet 12. august 2016 Share Skrevet 12. august 2016 my wife is looking for a friend to go out and have fun with in this lifestyle Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.