Mann_1980 Skrevet 10. juli 2016 Share Skrevet 10. juli 2016 Hei! Er det en/ei/noen som skal på tur med Color Line til Kiel nevnte dato?? Par her, med barn, på tur ...,men såklart kan man på vift etter "leggetid" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norstriker Skrevet 10. juli 2016 Share Skrevet 10. juli 2016 jeg kan tenke meg å bli med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillaT Skrevet 12. juli 2016 Share Skrevet 12. juli 2016 hei er veldig interesert hørtes veldig gøy ut hehe har en stoor klar og om det trengs kan en fin kompis bli med og begge er veldig godt erfarne og nyter og ha sex....hvor kan jeg kontakte deg for mer info.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mann_1980 Skrevet 13. juli 2016 Forfatter Share Skrevet 13. juli 2016 Det frister og pirrer for mange...,men vi reiser uansett nevnte dag. ...og da er faktisk de som vil nødt til å være ombord. Kontakt på PM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.