Lekepar70 Skrevet 29. juni 2016 Share Skrevet 29. juni 2016 Ser ut til at denne forsvant i oppryddingen. Jeg er stort sett borte hele sommeren og søker et par eller HW til min elsker i sommer. Ta kontakt på denne profilen og dere/du kan få hans profilnavn og ta kontkt med ham. Jeg vil gjerne ha oppateringer og evnt bilder underveis i etterkant Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruks Skrevet 2. juli 2016 Share Skrevet 2. juli 2016 Dette er feil forum for deg. Dere søker etter en dame til en mann hvis jeg forstår det riktig? Da bør du søke under Mann søker... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lekepar70 Skrevet 5. juli 2016 Forfatter Share Skrevet 5. juli 2016 Så du skjønte ikke at jeg har glede av det og at jeg søker noen til ham? Takk til deg. Hilsen henne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruks Skrevet 5. juli 2016 Share Skrevet 5. juli 2016 Joda det forstår jeg, men det er uansett feil forum. Dette forumet er for damer som søker etter menn. Du søker etter en dame til en mann. Da skal annonsen ligge under Mann søker dame. Jeg er i et åpent forhold og samboeren min oppfordrer meg av og til å dra ut og treffe andre damer eller par. Hvis hun også begynner å legge inn annonser her så blir det jo bare kaos. Da fylles jo 'Damer/par søker menn' opp misledende annonser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.