TNT6 Skrevet 9. mai 2016 Share Skrevet 9. mai 2016 Hva er det som egentlig har skjedd med siden? Chat'n er ustabil og alle medlemmer er oppført som innlogget siste gang 10.03.16. Eller er det bare jeg som opplever dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NordicMan Skrevet 9. mai 2016 Share Skrevet 9. mai 2016 Ikke bare deg, jeg observerer det samme... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Akershus_49 Skrevet 9. mai 2016 Share Skrevet 9. mai 2016 Dere er nok ikke alene om å føle det sånn. Tror de var skikkelig uheldig med siste oppdatering her, men kjenner jeg de rett, så jobbes det seriøst med saken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Webmaster Skrevet 9. mai 2016 Share Skrevet 9. mai 2016 Hei! Beklager de tekniske problemene! Dette er noe vi jobber med! I forbindelse med vedlikeholdsarbeid vil siden være nede ca en time i kveld mandag. Chatten vil vi se på senere i uka! Mvh Admin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.