cuckoldslave12 Skrevet 13. april 2016 Share Skrevet 13. april 2016 løshund som vandrer rundt alene i Telemark uten eier er nå rukket og bli 35 år men er fortsatt blank og fin i pelsen. Har fått noe oppdragelse tidligere og blitt lært opp som cuckold slave. Jeg er veldig trofast og lydig og lærevillig. Jeg har både blitt tisset på og munn knullet av andre menn så du vil ikke få trøbbel med at jeg skal knurre eller bjeffe mot andre menn. Så er du ute etter en trofast livsledsager som alltid er blid og glad for og møte deg i døra og du ønsker en lydig hund som er lett og forme så vær vennlig og gi lyd fra deg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 10. september 2020 Share Skrevet 10. september 2020 cuckoldslave12 skrev (På 13.4.2016 den 13.24): løshund som vandrer rundt alene i Telemark uten eier er nå rukket og bli 35 år men er fortsatt blank og fin i pelsen. Har fått noe oppdragelse tidligere og blitt lært opp som cuckold slave. Jeg er veldig trofast og lydig og lærevillig. Jeg har både blitt tisset på og munn knullet av andre menn så du vil ikke få trøbbel med at jeg skal knurre eller bjeffe mot andre menn. Så er du ute etter en trofast livsledsager som alltid er blid og glad for og møte deg i døra og du ønsker en lydig hund som er lett og forme så vær vennlig og gi lyd fra deg. Trofast?! Det er du ihvertfall ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 10. september 2020 Share Skrevet 10. september 2020 Vi ble kjærester 4 uker etter du la ut dette!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.