Gå til innhold

løshund prøver lykken etter og finne ny eier


cuckoldslave12

Anbefalte innlegg

løshund som vandrer rundt alene i Telemark uten eier ^^ er nå rukket og bli 35 år men er fortsatt blank og fin i pelsen.

Har fått noe oppdragelse tidligere og blitt lært opp som cuckold slave. Jeg er veldig trofast og lydig og lærevillig.

Jeg har både blitt tisset på og munn knullet av andre menn så du vil ikke få trøbbel med at jeg skal knurre eller bjeffe mot andre menn.

 

Så er du ute etter en trofast livsledsager som alltid er blid og glad for og møte deg i døra og du ønsker en lydig hund som er lett og forme så vær vennlig og gi lyd fra deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 years later...
cuckoldslave12 skrev (På 13.4.2016 den 13.24):

løshund som vandrer rundt alene i Telemark uten eier ^^ er nå rukket og bli 35 år men er fortsatt blank og fin i pelsen.

Har fått noe oppdragelse tidligere og blitt lært opp som cuckold slave. Jeg er veldig trofast og lydig og lærevillig.

Jeg har både blitt tisset på og munn knullet av andre menn så du vil ikke få trøbbel med at jeg skal knurre eller bjeffe mot andre menn.

 

Så er du ute etter en trofast livsledsager som alltid er blid og glad for og møte deg i døra og du ønsker en lydig hund som er lett og forme så vær vennlig og gi lyd fra deg.

Trofast?! Det er du ihvertfall ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...