Gå til innhold

***søker dominant kjæreste på østlandet***


Anbefalte innlegg

****SØKER DOMINANT KJÆRESTE PÅ ØSTLANDET***

 

Hei!

Kanskje jeg er helt på bærtur som prøver dette inne på denne siden, men jeg synes den typen menn jeg søker er vanskelige å finne ellers så jeg gjør ett forsøk! :-)

 

Jeg ønsker med denne profilen se om det finnes en dominant leken, SINGEL mann i passende alder ( 25-43 år ca) for et SERIØST forhold, men du må være åpen for å dele meg...og/eller deg...: Rammene blir vi enige om ;)

 

Du er opptatt av god kommunikasjon, er glad i dyr og barn (og ønsker egne) og synes at toleranse, solidaritet og respekt er viktige verdier!

 

Jeg kommer kun til å besvare seriøse henvendelser i denne sammenheng, det vil si at du må være interessert i å bli kjent, ta ting i riktig rekkefølge for å se om man OGSÅ HAR ANDRE KVALITETER OG EGENSKAPER SOM KAN PASSE HVERANDRE :-)

Menn i forhold er IKKE hva jeg søker med denne profilen.

 

Håper du finnes her inne :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...