Sub BBW-78 i Buskerud Skrevet 2. april 2016 Share Skrevet 2. april 2016 ****SØKER DOMINANT KJÆRESTE PÅ ØSTLANDET*** Hei! Kanskje jeg er helt på bærtur som prøver dette inne på denne siden, men jeg synes den typen menn jeg søker er vanskelige å finne ellers så jeg gjør ett forsøk! :-) Jeg ønsker med denne profilen se om det finnes en dominant leken, SINGEL mann i passende alder ( 25-43 år ca) for et SERIØST forhold, men du må være åpen for å dele meg...og/eller deg...: Rammene blir vi enige om Du er opptatt av god kommunikasjon, er glad i dyr og barn (og ønsker egne) og synes at toleranse, solidaritet og respekt er viktige verdier! Jeg kommer kun til å besvare seriøse henvendelser i denne sammenheng, det vil si at du må være interessert i å bli kjent, ta ting i riktig rekkefølge for å se om man OGSÅ HAR ANDRE KVALITETER OG EGENSKAPER SOM KAN PASSE HVERANDRE :-) Menn i forhold er IKKE hva jeg søker med denne profilen. Håper du finnes her inne :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manntrettisyv Skrevet 4. april 2016 Share Skrevet 4. april 2016 Hei, du høres spennende ut og vil gjerne bli bedre kjent med deg. Send noen ord tilbake om hvor du vil holde kontakt annet en her inne. Håper og høre fra deg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.