horebruker Skrevet 20. mars 2016 Share Skrevet 20. mars 2016 Par søker velutstyrte menn som vi kan invitere på hotelrom .( tid kommer senere) Treffet skal skje på dagtid. Vi søker oppegående bulls som er trygg på seg selv og komfortabel med en slik setting. Bullen skal knulle henne mens jeg mannen er tilstede. Vi søker 2-3 menn som skal knulle henne 1og 1 .Det vil si dere får utdelt tid dere skal komme. Hotwifeen er en fin frekk dame med deilig rompe som liker i begge hull. Du må akseptere at det vil bli tatt bilder men kun nærbilder av kjønnsorganene og ikke ansikt . Den som kontakter meg og som har kriteriene og er villig til og vise bilde får addressen til hotwifen så hun kan få snakket med deg på skype . Hun bestemmer hvem som får lov og komme. Ta gjerne kontakt du som er seriøs og klarer og formulere deg på en vettug måte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sommerpar Skrevet 26. mai 2017 Share Skrevet 26. mai 2017 Pm :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandnesSnabel Skrevet 6. juni 2017 Share Skrevet 6. juni 2017 Er intressert ...sjekk min profil og send meg en pm hvis jeg er aktuell for treff ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.