Gå til innhold

Til Menn: - Hvordan svare på en annonse og øke sjansene for kontakt

Webmaster

Anbefalte innlegg

Kan først starte med hvordan man IKKE skal svare på en annonse:

"Hei, spennende annonse, send meg en melding!"

Altfor ofte ser vi slike og liknende svar på godt utfylte annonser. Dama eller paret har kanskje skrevet litt om seg selv, sin alder, hvor de holder til, hva de ønsker med treffet, osv. Så svarer enkelte tilbake at de som har skrevet annonsen kan kontakte dere, UTEN å gi noen som helst informasjon om seg selv først. Dette er både latskap og dårlig folkeskikk!

Før man svarer setter man seg ned og tenker gjennom følgende:

- Møter jeg kravene i annonsen?

- Er det noe relevant info i profilen deres?

- Hva kan jeg bidra med mht til parets ønsker?

Deretter skriver man et utfyllende svar på annonsen. Et godt svar betyr for eksempel at man presenterer seg både med hensyn til personlige og erfaringsmessige egenskaper som er relevant iforhold til hva de søker etter og hva de har skrevet om seg selv.

Ikke be paret om å dele mere informasjon uten du selv først har presentert deg selv i forhold til det de søker. Dersom man ikke kjenner seg igjen på alle punktene som er beskrevet i annonsen bør man la være å svare og unngå å kaste bort både sin egen og paret sin tid!

Sist men ikke minst vær ærlig(!) og IKKE skryt på deg f.eks at du: -Har en kjempepikk hvis du er normalt utrustet, -Har masse erfaring med cuckold-treff, hvis den eneste erfaringen du har er et trekant-treff i fylla for 14 år siden, -At du er masse i Ytre Grukkedøl, hvis du kun er innom der på jobbseminar ala en gang hvert fjerde år, -At du er i slutten av 20-årene, selv om du nærmer deg 50, ... osv

Og selvfølgelig et pluss om du har et par bilder på profilen din (av noe annet enn bare utstyret ditt)

PS: Hvis du har vært aktiv i forumet og skrevet litt i noen tråder, øker sjansene dine betraktelig dersom paret kjenner igjen brukernavnet ditt, eller sjekker profilen din og titter gjennom dine tidligere innlegg!

Lykke til videre med din søken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...