erika Skrevet 12. februar 2016 Share Skrevet 12. februar 2016 Hei.. er et par på 28 og 36 år som vil prøve dogging.. jeg dama på 28 vil være aktiv.. og min sambo vil være tilstede Å ser på.. hvis noen er interesserte så setter vi igang med å prøve og avtale plass og tid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vestfoldkuk Skrevet 12. februar 2016 Share Skrevet 12. februar 2016 Hei Jeg er mer enn interessert og kan møte dere denne helgen alt om det er interessant. Sende mld privat til dere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gnille Skrevet 14. februar 2016 Share Skrevet 14. februar 2016 Hei Erika, Jeg er interessert i å være med på dogging :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AronN Skrevet 15. februar 2016 Share Skrevet 15. februar 2016 Hei! Jeg kan være interessert og treffe dere. Bare og si i fra når og hvor. Men greit og prate litt først for å se om det er noe kjemi Men sjekk meg opp Hilsen Aron Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.