giftcuckold Skrevet 25. desember 2015 Share Skrevet 25. desember 2015 (endret) Vi har ordnet oss. Takk for tilbakemeldingene! Endret 25. januar 2016 av giftcuckold Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeppe Skrevet 27. desember 2015 Share Skrevet 27. desember 2015 Melder min interesse er ofte på hotel i Bergen..sjekk min profil og ta kontakt for mere info... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slaphand Skrevet 28. desember 2015 Share Skrevet 28. desember 2015 Hei. Sendte en melding til dere, men melder min interesser her også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
giftcuckold Skrevet 30. desember 2015 Forfatter Share Skrevet 30. desember 2015 Fått mange henvendelser, går gjennom de rett over nyttår. Dere hører fra oss! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andre79 Skrevet 5. januar 2016 Share Skrevet 5. januar 2016 Melder min interesse jeg og. Østlending som også bor i Bergen. Ikke langt fra Sandsli heller;) Hva går opplegget deres ut på? Er mannen med også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wayne96 Skrevet 6. januar 2016 Share Skrevet 6. januar 2016 Lett med! sendt dere en PM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KoneFantasi Skrevet 10. januar 2016 Share Skrevet 10. januar 2016 Overnatter på hotell i sentrum tirsdag til onsdag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Andreas-Oslo Skrevet 15. januar 2016 Share Skrevet 15. januar 2016 Og overnatter på hotell i sentrum fra mandag til lørdag... burde være litt å velge i her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.