Prøvenytt Skrevet 13. april 2011 Share Skrevet 13. april 2011 Gutt fra Trondheim på 27 år her:) Snubla over denne siden når jeg satt på nettet her nå Var vel en grunn til at jeg fant den og;) Er ute etter å bli kjent med mennesker som meg å prate ut litt da jeg er relativt uerfaren innen dette, men det er noe som jeg tenner og tror er noe for meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Norwegianhubby Skrevet 13. april 2011 Share Skrevet 13. april 2011 Hei til deg ! Så bra du meldte deg inn Håper du finner frem her og at du får dine ønsker oppfylt hehe. Hvis det skulle være noe er det bare å spørre moderatorer etc Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prøvenytt Skrevet 13. april 2011 Forfatter Share Skrevet 13. april 2011 Takk for det:) Har sett meg litt rundt her nå å det virker veldig spennende:) Hvis det er flere i trøndelag så er det bare å ta kontak med meg:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.