Gå til innhold

Hei


Gjest Boyfriend

Anbefalte innlegg

Gjest Boyfriend

Sporty, utadvendt og sexy par på 33 år her.

 

Vi er verken ute etter å sløse din tid eller vår tid, men vi ønsker å sitte på gamlehjemmet om x antall år å smile over alt vi har vært så heldig å kunne oppleve sammen med alle dere herlige mennesker der ute. Tryggheten av egen reise, den indre roen.

 

Det er som regel de beste minnene en holder for seg selv.

 

For oss så handler det om å skape en kjemi uten behov for ord. La flyten, kroppsspråket, tiltrekningen, tenningen, den høye pusten, linjene, de små lure blikkene, en løs latter og spenning føre an. Som en energi av ren harmonisk flyt, som baserer seg på nytelsen og tryggheten rundt. En trenger ingen ord når kjemien danser så enkelt og lett. Betrakte duggen som renner ned fra innsiden av vinduet mens du ligger på mitt bryst med en rød og sår stump, mens vi får i oss noe å drikke snart klar for runde nr.......God only knows

 

Vi har høye kriterier til de jeg treffer, noe som selvsagt er en refleksjon av mine egne, da jeg verdsetter en sunn og frisk kropp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...