Gjest Boyfriend Skrevet 19. desember 2015 Share Skrevet 19. desember 2015 Sporty, utadvendt og sexy par på 33 år her. Vi er verken ute etter å sløse din tid eller vår tid, men vi ønsker å sitte på gamlehjemmet om x antall år å smile over alt vi har vært så heldig å kunne oppleve sammen med alle dere herlige mennesker der ute. Tryggheten av egen reise, den indre roen. Det er som regel de beste minnene en holder for seg selv. For oss så handler det om å skape en kjemi uten behov for ord. La flyten, kroppsspråket, tiltrekningen, tenningen, den høye pusten, linjene, de små lure blikkene, en løs latter og spenning føre an. Som en energi av ren harmonisk flyt, som baserer seg på nytelsen og tryggheten rundt. En trenger ingen ord når kjemien danser så enkelt og lett. Betrakte duggen som renner ned fra innsiden av vinduet mens du ligger på mitt bryst med en rød og sår stump, mens vi får i oss noe å drikke snart klar for runde nr.......God only knows Vi har høye kriterier til de jeg treffer, noe som selvsagt er en refleksjon av mine egne, da jeg verdsetter en sunn og frisk kropp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mikelur Skrevet 19. desember 2015 Share Skrevet 19. desember 2015 Flott inlegg, nesten poetisk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Boyfriend Skrevet 12. januar 2016 Share Skrevet 12. januar 2016 Takk for det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.