Murvoll Skrevet 26. november 2015 Share Skrevet 26. november 2015 Først vil jeg si at svar som kun inneholder kåt, pikk eller skype, gidder jeg ikke lese! Dette er hva jeg søker: Du kommer til oss(gjerne på dagtid), jeg åpner døren og tar deg med opp på soverommet. Der ligger mannen min med stiv pikk og bind for øynene... Du MÅ være keen på å få pikken sugd av begge. Du og jeg skal knulle gjerne over han ( bruke han som madrass) Du skal sprute mye, takke for deg, og gå. Alt skjer 100% diskrét og så stille som mulig, da vi både har unger i ungdomsårene og naboer tett innpå (borettslag). JEG bestemmer (du må være svært oppmerksom på kroppsspråk), men du kan gjerne være dominant og bruke meg. Venter spent... Kondom er dessverre et nødvendig onde ved knulling, men det suges og sprutes uten. Hotwifelærling A Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Murvoll Skrevet 26. november 2015 Forfatter Share Skrevet 26. november 2015 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per fra bærum Skrevet 26. november 2015 Share Skrevet 26. november 2015 Hei, Dette ser jo fint ut. Jeg stiller gjerne på dette. Hva med nå på søndag?- Jeg tar turen til Horten, kommer ca 1400, vi leker en time og så går jeg. I alle fall - lykke til - herlig setting. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cuck.you Skrevet 27. november 2015 Share Skrevet 27. november 2015 Det høres spennende ut. Jeg blir med. Send meg en PM, så avtaler vi nærmere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Murvoll Skrevet 30. november 2015 Forfatter Share Skrevet 30. november 2015 Vi er fortsatt på leting. Kanskje vi kunne være så heldige at vi fant "den rette" til et besøk imorgen? Vi er også mobile til rette settingen. Vi er litt skuffet over hvor mange som ikke har et eneste bilde av sin egen kropp på profilen og heller ikke sender med et lite bilde i svaret sitt. Hvordan skal man bli tent på noen man ikke aner hvordan ser ut overhodet? Et absolutt minstemål må jo være et kjønnsorgan som frister. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Murvoll Skrevet 30. november 2015 Forfatter Share Skrevet 30. november 2015 PS! Vi er dessverre ikke interessert i annet enn menn med etnisk nordisk utseende denne gangen. Vi er ikke interessert i å diskutere etikken i dette, det er bare enkelt og greit våre kropper, vårt sexliv, våre ønsker og vår avgjørelse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest BuskerudBull33 Skrevet 30. november 2015 Share Skrevet 30. november 2015 Hei på dere! Ta en titt hos meg og se om jeg er aktuell Er mobil i morgen på dagtid om ønskelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaiBull Skrevet 17. mars 2016 Share Skrevet 17. mars 2016 Siden deres profil og annonse fristet veldig, må jeg forsøke å sende dere en mail, da jeg er en Mann på 42år som håper å finne et lekent, frisinnet par her inne for noen deilige treff! Har selv noe erfaring med par, både for 3 kant og som Bull. r. . Bor selv i Drm, men jobber daglig i Oslo. Er ellers 180/75, slank, shaved, noralt utstyrt, kåt og leken.. . . Ellers en pirrende setting du skisserer over! Meget fristende å få pikken min sugd av dere begge, gjerne samtidig. . å bruke han som madreass, eller la han ligge under i en 69, mens jeg knuller det bakfra, er og en frekk posisjon, om han ønsker en bedre utikt. . kanskje det faller ut i munnen hans litt underveis ?! Hvor ønskes så spruten. . slikker han den opp etter meg tro ?! JHvor holder så dere til? Er dere i Horten? Er dere vårkåte & søkende for tiden. . .ville det vært spennende å se noen ord ifra dere! Nysgjerrig & Spent! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.