Cortado Skrevet 9. november 2015 Share Skrevet 9. november 2015 Hei Dom Daddy Bull med slutwife søker: a) en ung og slank bi-jente eller bi-gutt til han og henne. Alder 18-20+ Både slutwife og du er sub og liker en streng mann Hotwife, Cuckqean, sissyboy Daddy kan også tenke seg treff med yngre på egenhånd. b) en godt voksen hetero mann til henne, deles med Daddy. Alder 55-60 Grand-daddy/eldre onkel Uansett hvem, hva og hvordan, så er det til syvende og sist Daddy som bestemmer. Punktum. Daddy er 193cm/95kg, høy og slank Slutwife er 162cm/56kg slank og lekker Begge er godt utdannet, reflekterte og oppegående mennesker. Vi er over middels utstyrt med empati og har et sterkt mellommenneskelige fokus i våre liv. Vi har barn og stasjonsvogn Vi ønsker i utgangspunktet at du i a) er uerfaren/søkende på både par og jente/jente-delen, eller par-mann/mann delen. Vi har god tid, og trenger ikke noen umiddelbart. Hvis mulig, så er noe halvfast/gjentagelser ønskelig. Du er frisk og sykdomsfri, ren og velstelt. Du er også slank eller tynn. En siste liten fotnote; 1. Nei det spiller ingen rolle hvor mange cm pikken din er. Er du, som de aller fleste av oss, normal utstyrt, så er det hjernen din som er det største seksuelle organet hos et menneske. 2. Vær litt kreativ i melding, det er nok å velge i, så one-linere som "halla, treff?" funker ikke. Selg deg inn på en skikkelig måte. 3. Bilder. Bilder. Bilder. Vi er normale folk, og ønsker å møte det samme. Bilder kan sendes på mail, bare å sende melding her først. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mstr8guy Skrevet 15. november 2015 Share Skrevet 15. november 2015 Hei, spennende profil! Jeg er en sprek mann som straks fyller 50 - liker å holde meg i form og se bra ut. Bor alene, har ordnet økonomi og har det ellers godt i livet mitt. Er godt "utstyrt" ;-) Jeg bor på Strømmen like nord for Oslo, røyker ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brutter Skrevet 16. november 2015 Share Skrevet 16. november 2015 Hei, høres fristende ut det her Helt normal mann på 53 fra Vestfold, som gjerne blir med dere på spennende lek. Ta gjerne en titt på profilen og send noen ord om dere har lyst Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.