anne48 Skrevet 4. april 2011 Share Skrevet 4. april 2011 Hei Vi er et par på 48 og 50 som ønsker en grov en til henne - hun liker både sexy klær og har en drøm om å bli tatt av 2 samtidig. Vi stiller følgende krav: Alder 35- 60år Meget godt utrustet Renslig Sykdomsfri Utholdende Gjerne prøvetreff 9 april Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Semikolon Skrevet 4. april 2011 Share Skrevet 4. april 2011 Jeg fyller de kravene dere stiller, hvor i landet er dere? Hilsen mann på 42 fra østlandet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boytrondheim Skrevet 6. april 2011 Share Skrevet 6. april 2011 Kan ikke prøvetreff være 10. april på kvelden da? Er på gardermoen da :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
handyman46 Skrevet 3. juni 2011 Share Skrevet 3. juni 2011 Hei på dere. Sikkert litt sent ute, men dersom dere ikke har fått dørmmen oppfylt stiller jeg gjerne opp på et treff med dere. Har god erfaring med både 3 kanter, Gang bang og cuckold fra tidligere og lover et spennende bidrag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chico.l Skrevet 10. august 2011 Share Skrevet 10. august 2011 ai ai ai Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen_Gla1 Skrevet 3. november 2011 Share Skrevet 3. november 2011 (endret) Om det ikke er for sent så er jeg tilgjengelig. For referanser se min profil eller send en PM. Fjernet nettadresse. - Mod Endret 4. november 2011 av Norwegianhubby Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest frekklek Skrevet 20. november 2011 Share Skrevet 20. november 2011 Hei:-) Hører gjerne fra Dere! :-) Mvh Morten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Stallion80 Skrevet 20. november 2011 Share Skrevet 20. november 2011 Heisann kjære par, deilig og velutstyrt mann på 31 melder seg til tjeneste, har også en ekstra kompis (34) som kan bli med hvis det er av interesse? Vi er begge veltrente, kjekke og seriøse om dette, hygiene er en selvfølge og diskresjon et must ikke sant?! Bare å ta kontakt hvis dere ønsker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.