AKnordland Skrevet 3. november 2015 Share Skrevet 3. november 2015 Så ligger jeg her igjen. Madammen var så fornøyd at hun ville ha mer. Akkurat gått ut døra å denne gangen fik jeg et glimt av dem når dem gikk sammen til en eller annen plass hvor han mest sansynligvis kommer til å knulle henne noe vannvittig hardt med utstyret sitt. Jeg føler meg ydmyk og utrolig heldig. Bilder kommer etterhvert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AKnordland Skrevet 3. november 2015 Forfatter Share Skrevet 3. november 2015 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AKnordland Skrevet 3. november 2015 Forfatter Share Skrevet 3. november 2015 Legger til bilder fortløpende i bildealbum. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BorrisBorris Skrevet 5. november 2015 Share Skrevet 5. november 2015 Får du ikke være med ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matadormix84 Skrevet 5. november 2015 Share Skrevet 5. november 2015 Spennende Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kulis Skrevet 5. november 2015 Share Skrevet 5. november 2015 Deilig da blir dere lenge på ferie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.