Lille Ole Skrevet 26. oktober 2015 Share Skrevet 26. oktober 2015 Hei på dere, endelig er det min tur å fortelle om en opplevelse. Min kjære er på hotell på Fornebu i kveld, og har ringt en venn som skal møte henne der kl 22. De har ikke hatt sex før, så dette blir spennende for alle tre. Hun har sendt meg flere sms i kveld og sagt at hun er klar og har veldig lyst på kuk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lille Ole Skrevet 26. oktober 2015 Forfatter Share Skrevet 26. oktober 2015 Kl er 22. har fått sms om at hun ligger naken på sengen og han er på vei mot hotellet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lille Ole Skrevet 26. oktober 2015 Forfatter Share Skrevet 26. oktober 2015 22.08 Han er kommet på rommet. Regner med at det går en stund nå før jeg får en oppdatering. Ny sms: Han kler av seg, hun ligger naken og klar på sengen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lille Ole Skrevet 26. oktober 2015 Forfatter Share Skrevet 26. oktober 2015 Fått ny sms: Han slikket henne, så lå de i 69 før han pulte henne og hun fikk første spruten i seg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lille Ole Skrevet 26. oktober 2015 Forfatter Share Skrevet 26. oktober 2015 Hun tok alt opp på lydopptak Å gu som hun stønner. Han hadde stor kuk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lille Ole Skrevet 26. oktober 2015 Forfatter Share Skrevet 26. oktober 2015 Nå ligger de og prater og koser seg. Ikke fått sms på en stund. Tror de er på'an igjen - som cuck håper jeg det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Betty Blue Skrevet 26. oktober 2015 Share Skrevet 26. oktober 2015 Herlig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Akershus_49 Skrevet 27. oktober 2015 Share Skrevet 27. oktober 2015 "Tommel opp" for deg Ole, som deler dette med oss Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lille Ole Skrevet 27. oktober 2015 Forfatter Share Skrevet 27. oktober 2015 Det ble en fantastisk kveld og natt. Hun er veldig fornøyd med besøket. Hun ble slikket og pult to ganger og hadde tre orgasmer. Han kom inni henne to ganger. Skal skrive mer detaljert om møte hvis det er av interesse for der. Jeg har ikke landet ennå, så fantastisk dette er når det er to mennesker som stoler 100% på hverandre og kan leke på denne måte. Men hun savnet en ting; at jeg var der og slikket henne ren. snx. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matadormix84 Skrevet 27. oktober 2015 Share Skrevet 27. oktober 2015 Takker:) Venter spent på mer detaljert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
united Skrevet 16. november 2015 Share Skrevet 16. november 2015 Vil veldig gjerne høre detaljer. Takk for at du deler. Det lydopptaket hadde nok vært digg å høre på. he-he. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.