vestfold90 Skrevet 16. oktober 2015 Share Skrevet 16. oktober 2015 Hei ☺ vi søker etter en mann til henne i Vestfold ☺ alder 19-46 ☺ Du må kunne stille opp på kort varsel og kunne opprettholde avtaler ! Og kunne snakke normalt og ikke begynne med griseprat og penisbilder med en gang!da kjemi er viktig for henne Og du må ha snapchat! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Boyfriend Skrevet 16. oktober 2015 Share Skrevet 16. oktober 2015 Bare å ta kontakt ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steff92 Skrevet 17. oktober 2015 Share Skrevet 17. oktober 2015 hei, jeg er i fra oslo, men det er ikke noe hinder, har snapp og er ganske opptatt av kemien skal stemme, bare og ta kontakt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Askeladden_ Skrevet 17. oktober 2015 Share Skrevet 17. oktober 2015 Heisann dere Spennende. Jeg bor litt lenger unna men er ofte på østlandet. Neste helg er jeg der, kanskje vi kan bli bedre kjent for å se om det kan være aktuelt å hooke opp? 37 år gammel kjekk kar her, trent, lett å ha med å gjøre, seriøs, diskret og selvfølgelig god venn med såpe og vann Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
whisper Skrevet 17. oktober 2015 Share Skrevet 17. oktober 2015 Hei. Pen mann fra Skien, og kan stille på kort varsel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DeiligBull Skrevet 18. oktober 2015 Share Skrevet 18. oktober 2015 hei bor i oslo område, men vil gjerne et par jeg kan møte jevnlig og kan sende ansikt bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sirhumpsalot Skrevet 5. februar 2016 Share Skrevet 5. februar 2016 Er I vestfold hver dag hele året å er på snap Chat. Ta kontakt hvis interessert. Kan stille opp stort sett hver dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mikelur Skrevet 10. februar 2016 Share Skrevet 10. februar 2016 Hørtes spennende ut ta gjerne kontakt Blid, nysjerrig, livsnyter her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nyttpar2015 Skrevet 12. februar 2016 Share Skrevet 12. februar 2016 Mannen her kan stille, 39, fra Holmestrand. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.