par4gruppe Skrevet 9. oktober 2015 Share Skrevet 9. oktober 2015 Hei, Vi er helt nye her inne, og ser etter muligheten for å få levd ut fantasien vår om at hun tilfredsstiller flere fremmede menn i gloryhole imens jeg ser på. Er det noen som vet om noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per fra bærum Skrevet 9. oktober 2015 Share Skrevet 9. oktober 2015 Det er gloryhole på VIP såvidt jeg vet. Det så ihverftall slik ut for meg når jeg var der- Der skulle det jo være gode muligheter. Gå dit en gang det er mulig for enslige menn å komme inn. Lykke til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
par4gruppe Skrevet 10. oktober 2015 Forfatter Share Skrevet 10. oktober 2015 Takk for tipset Er ikke det i Oslo? Håpte det var eller kunne bli et på sørlandet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HandS5960 Skrevet 11. oktober 2015 Share Skrevet 11. oktober 2015 Man kan vel improvisere ? Henge opp et teppe i skogen.. Mennene på en side og hun på den andre ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.