trhbull Skrevet 4. oktober 2015 Share Skrevet 4. oktober 2015 Hei Jeg er en veltrent mann fra Trondheim som søker noen i Trøndelag for en spennende relasjon. Jeg er oppegående og har gode sosiale antenner. Jeg vet hvordan man behandler en kvinne riktig og er trygg og ærlig. Jeg har god humor og tar ikke meg selv så høytidelig. Jeg er seriøs her inne og holder alltid avtaler. Diskresjon, renslighet og ærlighet er også noe du kan forvente fra meg. Utseendet eller alder har ikke noen betydning for meg. Det er personer jeg tenner på, god kjemi, humor og et glimt i øyet. Til tross for min unge alder er jeg veldig moden, erfaren og reflektert. Dette gjør at jeg har hatt god kjemi med mennesker i alle aldersgrupper Jeg har flere bilder av meg selv som jeg kan vise på forespørsel. Hvis du lurer på noe så må du bare spørre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
moldeparet Skrevet 25. oktober 2015 Share Skrevet 25. oktober 2015 hørte ikke mere fra deg vi.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.