horebruker Skrevet 22. september 2015 Share Skrevet 22. september 2015 Vi er 2 menn og ei dame som søker extra menn for og knulle henne og gi henne creampies. Vi søker noe mer fast da det gir trygghet. Då må tåle at det er fler menn tilstede. Bi sex vil forekomme. Ektemannen i dette paret liker og se sin kone bli brukt. Hun liker og bli dominert. Finnes det ett par (mann/kvinne) som kan være intresert er det bare og ta kontakt. Vi er med på mye med de rette. Ses vi? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
horebruker Skrevet 22. september 2015 Forfatter Share Skrevet 22. september 2015 Hei Prøvde og legge ut en lik til bilde av damen men funket ikke. Skal se hva jeg får til:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tantum78 Skrevet 23. september 2015 Share Skrevet 23. september 2015 Jeg er intresant, kan du se på min profil, hvis jeg passer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BGNSWING Skrevet 23. september 2015 Share Skrevet 23. september 2015 Hei Er med om det passer seg slik PA Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest paret2 Skrevet 25. september 2015 Share Skrevet 25. september 2015 Kontakt oss ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeppe Skrevet 25. september 2015 Share Skrevet 25. september 2015 Hei...ta kontakt jeg er med på det meste vis kjemi er der Også erfaren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristian1415 Skrevet 14. oktober 2015 Share Skrevet 14. oktober 2015 blir gjerne med på og sprute henne ned og gjøre henne fornøyd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.