Lekepar70 Skrevet 16. september 2015 Share Skrevet 16. september 2015 Jeg reiser bort, men fruen er hjemme og får besøk av sin faste Tror de ønsker seg en mann til Vi forbeholder oss retten til å svare de vi føler er aktuelle og seriøse. Jeg og hennes faste bestemmer hvem hun skal få Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lekepar70 Skrevet 16. september 2015 Forfatter Share Skrevet 16. september 2015 Selvsagt er det aktuelt med et par også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Boyfriend Skrevet 17. september 2015 Share Skrevet 17. september 2015 Hei til dere begge to, alt bra? Om jeg får spørre hva er fruens mål er? Dvs høyde og vekt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskerudmann31 Skrevet 17. september 2015 Share Skrevet 17. september 2015 Pen dame ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DeiligBull Skrevet 17. september 2015 Share Skrevet 17. september 2015 hei, 31 år gammel bull fra drammen, veltrent, stiller gjerne opp, kan godt sende ansikt bilde, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.